יום שישי, 26 בנובמבר 2010

מבחן אמיר לכל סטודנט



מה יותר מבאס מקורסי אנגלית במהלך תואר ראשון? האמת, נראה לי שאם תתאמצו תצליחו למצוא כמה דברים, אבל הקורסים האלה באנגלית הם ללא ספק חתיכת קוץ ענקי בתוך מערכת השעות שלכם. כשנרשמתם ללימודים במנהל עסקים למשל, אף אחד לא טרח לספר לכם שחלק לא קטן מהזמן תצטרכו להקדיש לקורסים באנגלית. סיפרו לכם על קורסים במיקרו-כלכלה, מאקרו כלכלה, סטטיסטיקה, מתמטיקה וכו׳, אבל את הקורסים באנגלית פשוט ״שכחו״. 

 אל דאגה, יש פתרון. לא פתרון קסם שלא צריך ללמוד בכלל, אבל בהחלט כזה שיקל עליכם באופן משמעותי - מבחן אמי״ר

מבחן אמיר הוא מבחן שקובע את הרמה שלכם באנגלית, ולפי הציון שתקבלו בו יקבע כמה קורסים באנגלית תצטרכו לקחת במהלך הלימודים לתואר ראשון (אמי״ר = אנגלית מיון רמה).
אתם לא חייבים לעשות מבחן אמיר, אבל ברוב המקרים מאוד כדאי לעשות אותו. אל מבחן אמיר מתכוננים בדרך כלל חודש, חודש וחצי, ובמבחן אחד אפשר לקפוץ 2 רמות ואפילו 3 !
אז מה עדיף: 2-3 קורסים באנגלית שכל אחד מהם נמשך סמסטר שלם, יש בו נוכחות חובה (בחלק מהמוסדות), עבודות להגשה ומבחנים, או מבחן אחד שכל מה שצריך כדי להתכונן אליו זה כמה שבועות עם ספר בבית?

הבעיה היחידה שיש עם מבחן אמיר היא שחלק גדול מהסטודנטים פשוט לא מודעים אליו. המכללות והאוניברסיטאות מעדיפות שלא תעשו אותו (אחרת הם יפסידו כסף כי לא תצטרכו את הקורסים באנגלית), אז הן לא ממש ממהרות לעדכן אתכם. אם זה היה תלוי בי, הייתי מקים עמותה בשם ״מבחן אמיר לכל סטודנט״ ומקדם את העניין הזה, אבל בינינו, כמו שאני מכיר את עצמי אני אעדיף לכלות את זמני מול הטלויזיה, או סתם לפתור שאלות מאיזה מבחן פסיכומטרי להנאתי… 

תגובה 1:

  1. Although there is be} clearly so much to like about this casino app, there are quantity of} downfalls that you should be|you must be|you must be} conscious of before deciding whether or to not register. For instance, by using sure strategies you'll need to pay transaction charges and when it comes to of|in relation to} withdrawals you won’t be able to|be capable of|have the flexibility to} use playing cards like Visa and Mastercard. Proposition 26 adds a new new} way to implement sure state playing legal guidelines, similar to legal guidelines banning sure forms of card video 1xbet games.

    השבמחק